Algemene Voorwaarden voor opleidingen, trainingen, oefeningen en overige diensten van Multipartners.
1: Identiteit van de ondernemer
Wij houden van een open en eerlijke houding en trainingen met oog op de praktijk. De algemene voorwaarden zijn nodig voor duidelijkheid, maar samenwerken gaat met name op basis van vertrouwen.
Multipartners
Dorpsstraat 156a
2992 BE Barendrecht
E-mailadres: training@multipartners.nl
KvK-nummer: 89334930
Btw-identificatienummer: NL004719536B64
2: Toepasselijkheid
Natuurlijk zijn de algemene voorwaarden van Multipartners alleen van toepassing als we in gezamenlijkheid tot een overeenkomst zijn gekomen. We werken vanuit Nederland en is uitsluitend het Nederlands recht van toepassing.
3: Overeenkomst
Het aanbod wat door Multipartners is gedaan en de daarbij horende offerte vormt de basis van onze overeenkomst. Het aanbod bestaat uit de gemaakte afspraken zoals de datums van lesdagen, de verwachtingen, praktische afspraken en de kosten (offerte). Zo kunt u als opdrachtgever een goede inschatting maken van het aanbod van Multipartners. Dit betekend dat het aanbod van Multipartners door u is geaccepteerd via een bevestiging per mail of app. Eventuele afwijkingen zetten we netjes op de mail of app naar elkaar.
Onze kennis delen we graag. Wilt u gebruik maken van één van onze materialen voor een ander doeleinde dan besproken in het aanbod waarderen wij het als u hiervoor eerst toestemming vraagt.
Het is nooit de insteek, maar het kon onverhoopt voorkomen dat we de overeenkomst moeten annuleren. Uiteraard proberen we eerst een praktische oplossing te vinden. We maken hierover de volgende afspraken:
- Bij ziekte van de docent wordt een vervangende lesdag gezocht.
- Bij ziekte van een groot deel (>40%) van de cursisten zal ook een alternatieve lesdag worden gezocht.
- Bij het moeten stoppen van de overeenkomst door langdurige uitval vanuit Multipartners worden het bedrag na evenredigheid terugbetaalt. Praktisch houden we hiervoor aan het betaalde bedrag delen door het aantal lesdagen uit de overeenkomst. Het bedrag van een enkele lesdag vermenigvuldigd met het aantal lesdagen wat niet is gegeven ontvangt u terug.
- Als de overeenkomst voor de start van uitvoering wordt gestopt door u als opdrachtgever hanteren wij het volgende:
- Tot één maand (30 dagen) van tevoren, brengen wij 10% van het totaalbedrag in rekening.
- Tot twee weken (14 dagen) van tevoren, brengen wij 50% van het totaalbedrag in rekening.
Wij verwachten dat u ook de afspraken met betrekking tot betaling naleeft. Mocht dit niet het geval zijn brengen wij eventuele extra gemaakte kosten bij u in rekening.
Het is niet onze werkwijze, maar theoretisch gezien kunt u het niet eens zijn met onze werkwijze. Het heeft onze voorkeur dit onderling te bespreken en op te lossen. Als we in gezamenlijkheid geen oplossing vinden en de consequenties zijn dermate is een gang naar de rechter het alternatief.
4. Aansprakelijkheid:
Het klinkt formeel, maar het schept ook duidelijkheid. Multipartners aanvaardt geen aansprakelijkheid voor (indirecte) schade als gevolg van handelen of het verstrekken van onjuiste informatie tijdens de lesdagen. Mocht er onverhoopt iets plaatsvinden wat echt aan Multipartners te wijten is en u daardoor schade lijdt, kunnen wij u tegemoetkomen tot maximaal de prijs uit de overeenkomst (de offerte).
Laatste update: november 2025
